Det ble en god tur satt mest å så utover vannet, ingen fisk å få og ingen tomflasker å finne heller.

 

 

 

 

I dag var det for fint og varmt vær til å få noen fisk, men jeg prøvde uansett det ble ingenting for de liker seg best på bunnen når det er så varmt. Men det er jo vakker å bare å sitte å se på det blikkstille vannet som reflekterte solen så fint, slappet av der en times tid før jeg gikk hjem etter en lang tur opp dit jeg fisker og i tillegg så måtte jeg gå langs vannet ett par timer også så det var godt å slappe av før jeg skulle begi meg på en to timers tur hjem.

 

Noe som er litt synd er at det er ikke ei tomflaske å se på de to timene på tur ikke langs vegen og ikke i byen, jaja blir det slik resten av pinsen så blir det smalhans i en og en halv uke men det får gå sånn er det bare. En fin slankekur å ha lite i skapet som må prioriteres hva som kan tas når, i over en uke sånn er det bare jaja skriver ikke dette for å tigge for jeg vil klare meg på det jeg har selv.

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg