Det ble en fin tur i dag og mange tomflasker ble det også.

 

 

 

Sånn da er turen unnagjort den ble lengre enn jeg hadde tenkt, jaja hva gjør vel det var så deilig å være ute. Nå står middagen for tur det blir suppe i dag, er ikke sikker på hvilken har fire å velge i så det blir valgets kval da så får jeg se. Kan velge mellom blomkålsuppe, tomatsuppe, kjøttsuppe og nuddelsuppe med vegetarkjøttboller, en av dem blir det tror jeg tar Nuddelsuppe med tilbehør for vegetarkjøttbollene går ut på dato for her blir ikke mat kastet.

 

På turen så fant jeg to bæreposer fulle med tomflasker så nå er den gode tiden kommet med å finne tomflasker utover, det skal bli godt å spe på inntekten med tomflaske penger etter hvert. Når det blir varmere i været så kan det jo bli til at jeg kan bruke det til mat, ja matbudsjettet kan i allefall halveres fra brukskontoen det hadde vært bra. I dag fant jeg nok til å kunne gå på kafe og kose meg i morgen, men det har jeg ikke i planene å unne meg for det er en av tingene som jeg skal bare gjøre en gang i måneden for det er for dyrt akkurat nå.

 

 

Nå starter de med dagens håndball kamper, Norge skal spille mot Spania i den siste kampen i kveld blir nok håndball i stedefor farmen i kveld. Sverige skal spille mot Tyskland nå snart, håper Norge kan gi Spania en har kamp og kanskje slå Spania for første gang på flere år.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Den var kjempegod den middagen mett ble jeg også. Ja for en kamp hurra for Norge, tok Spania for første gang siden 1997 det var på tide. Nå skal jeg se den danske serien sykepleier skolen på tv2.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg