Det ble en fin dag værmessig i dag også.

 

 

 

Frokosten i dag ble en liten kopp kaffe og litt kald havregrøt som jeg leste noen blogger til, så ble det en lang tur i dag gikk gruvestien og kronene i hovet det var en fin tur med mye is og snø rundt omkring. Satte meg ned ved ett sted som kalles sangerheimen som nå bare er en trapp, det har brent og revet restene av det var ett sted som de behandlet astma pasienter for mange herrens år siden.

 

Så gikk jeg opp til en gammel hoppbakke der satte jeg meg i unnarennet og tok å spiste knekkebrødet mitt, drakk også kaffen min der i sola der ble jeg sittende en lang stund for der var det deilig og varmt å sitte. Jeg bestemte meg at dit opp skal jeg i påsken med hengekøya mi og soveposen og det jeg trenger for to eller tre dager, det blir min påskeferie blir nok to dager men det skal bli deilig å ha de to dagene med ferie er jo bare og lade opp power stasjonen for mobilen.

 

Nå skal jeg se på tv i noen timer til så skal jeg finne senga litt over midnatt eller litt senere, for jeg våkner tidlig uansett når jeg legger meg så det skal nok gå bra.

 

Lag dere en fin kveld og god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vil gi deg beskjed om at jeg datt i dag og har brukket venstrearmen oppe ved skulderen. Må inn på sykehuset i morgen. Jeg er heldigvis høyrehendt. Gjør grusomt vondt men blir bedre etter operasjon. Klem til deg fra meg.

      1. Nei huff da du er da uheldig da, å det som gjør så vondt også. Lykke til i morgen og operasjonen og god bedring, var da dumt dette er det mye hålke og is hos dere om dagen.

        Klem fra meg til deg. PS riktig god bedringsklem fra meg til deg.

        1. Takk. Hadde tatt skotøy i plast og skulle hente noe i postkassa. Gresset i kanten på veien var våt og glatt. Plutselig gled jeg. Kjempevondt, men blir bedre etter hvert vil jeg tro. Klem tilbake.

          1. Ja føret ute om dagen er skummelt. Ja jeg vet at det gjør vondt så jeg får håpe at det blir bedre etter hvert, det vil jo bli bedre får håpe det retter seg helt etter noen uker etter operasjonen.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg