Det ble en fin dag med sol og varme.

 

 

 

Ja nå har det vært veldig fint og varmt i noen dager, og da livner det på marka og mange vår blomster finner veien fram. Det er så fint å finne noen spe spirer av hvitveis og andre blomster, ja nå får jeg håpe at vi slipper unna mer snø selv at jeg aldri skal være så sikker på at det ikke kommer mer snø.

 

Så også at det er kommet opp krokus og andre blomster i hager og i parker, så nå vil jeg faktisk bare ha vår og sommer og i natt så stilte vi klokka fram til sommertid. Så nå blir det lengre lyst om kvelden ja litt og litt selvfølgelig, og det blir også tidligere lyst på morgenen det skal bli en fornøyelse og få sommer nå.

 

Har vært på en lang og fin tur som jeg gikk veldig fort ja slik power gåing veit ikke hvordan man skriver det på engelsk sånn er det bare, jeg er glad jeg ikke tok på meg noen jakke for det hadde blitt for varmt å gå fort over en time i 14 grader så det ble en tynn ull genser på i dag.

 

Nå skal jeg til med å skrive handleliste til i morgen tidlig, får bare håpe at pengene mine kommer inn så jeg har dem når jeg skal gå i butikken klokken 07.00 det var de ikke forrige mandag. Ja da kom de ikke før på tirsdag og det var jeg ikke helt fornøyd med da, så denne uken som var så handlet jeg ikke inn stort men klarte å holde meg innafor budsjettet så greit nok.

 

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og se litt på tv, er godt å bare ta resten av dagen som den kommer.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen til deg. Noen ord fra meg. Ble ikke lagt inn og bruddet får jeg håpe gror som det skal. Kontroll på sykehuset fredag og nye bilder av skuldra. Går med fatle i 6 uker. Er det grodd som det skal blir det opptrening. Ellers har jeg det bra. Håper du får pengene dine så du får handlet mat. Ser ut som dere har full vår. Vi hadde snø i noen dager, men nå skinner sola. Fin søndag til deg. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. God morgen til deg. Håper alt gror som det skal sånn at du slipper noe annet enn opptrening etterpå. Jeg har fått inn i dag mandag som jeg pleier, veit ikke hvorfor jeg ikke gjorde det forrige mandag. Nå har jeg handlet det jeg trengte godt er det. Ja her er det full vår er ikke mye snø igjen her, men det kan jo enda komme litt men håper ikke det nå blåser det litt her og solen har ikke funnet hull i skylaget men den kommer nok fram i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin mandag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg