Det ble en dag i dag også, gikk en kjempelang tur i dag.

 

 

 

Etter en natt uten søvn så er man rimelig trøtt og sliten når andre starter dagen sin, da fant jeg ut at det var like greit å ta med fiskestanga og gå ut en tur. Har vært ute i hele dag og jammen tror du ikke at jeg fikk en kjempefin ørret, som jeg har i stekepanna nå sånn at det ble mat på meg i dag også. Når jeg er ferdig med dette innlegget så skal jeg steke den sånn at jeg kan få i meg litt mat, det er bare helt himmelsk med fisk så jeg gleder meg.

 

I morgen skal jeg ut å handle jeg går til Kiwi når det åpner slik at jeg får handlet inn det jeg trenger, å det er så å si alt det eneste jeg har nå er den fisken som skal i stekepanna.

 

Etter at jeg har spist så skal jeg se på tv som jeg gjør hver dag, så er det vel bare å finne senga rundt midnatt. Er ingen vits i å prøve å legge meg før da, så det blir slik så får en se om man får sove i natt.

 

Blir kanskje ett innlegg til i kveld ikke veit jeg enda.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med 20 plass, og flott ørret! I dag får du handlet inn for uka. Skal handle i morgen, og innom frisøren for å klippe håret. Begynner og bli vel langt.
      Sommerhytta i kveld og det vare så moro at Anna og Jone vant på torsdagen. De står virkelig på. Ellers er det lite og se på tv så jeg har tittet på en serie på Netflix. Håper du fikk sove i natt, det er så slitsomt når søvnen ikke vil komme på grunn av store smerter. Klem til deg fra meg.

      1. Å det var moro å ligge så høyt oppe på lista det har jeg ikke sett enda, ja det var godt jeg fikk den ørreten det var deilig mat. Nå har jeg vært å handlet og det var godt og få gjort det, for i helgen var det skrapa i alle skap.
        Ja det blir vel godt å få klipt seg litt, det har ikke jeg gjort siden august da jeg skulle i konfirmasjonen til min sønn så det er en stund siden.

        I kveld er det sommerhytta ja det var kjempemoro at Anna og Jone vant gull hammeren på torsdagen, ja de står virkelig på det gjør de alle sammen. Jeg fikk sove i natt etter hvert men da sov jeg jammen godt også.

        Ønsker deg er kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg