Det ble bare en tur ut i dag, en mini tur i butikken trengte to ting.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Det har regnet så veldig i hele dag og råværet gjør smertene mine enda verre, så i dag så har det bare blitt en mini tur ikke noen lengde. Gikk i butikken og handlet to ting jeg trengte og det var brød og toalett papir, da trenger jeg ikke ut vis ikke været er bra nok til å være ute eller jeg ikke orker før på mandag. For da trenger jeg nok litt mer påfyll men jeg trenger ikke alt som det pleier å være på mandager, nå må jeg bare fylle på det som det begynner å bli lite av.

 

Ser ikke ut som det blir mye en trenger påfyll av, det er mer enn nok av alt i dag så da er det ingen fare for helgen.

 

Jeg skulle egentlig prøve å sove litt på formiddagen i dag men det ble det ikke til, så da er det bare å håpe på at en får sove til natten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Pashion Stockholm//Bagheera//PR Home//Bagheera//8848 Altitude

4 kommentarer
      1. Nei det skal jeg hilse deg og si ikke er den beste værtypen, men som jeg pleier å si så kan man heldigvis ikke gjøre noe med været.

        Ja det er nydelige høstfarger på trærne langs med lågen/elva, de var fine til og med i regnvær.

        Ønsker deg også en fin oktober, ønsker deg også en riktig fin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt at du fikk handlet, men dumt at du ikke fikk deg en liten strekk på sofa/senga i formiddag. Jeg sloknet nå på sofa og fikk 30 min. Hadde vasket hus i formiddag, og mannen hjalp til og da er det unnagjort. I morgen kommer datter og barnebarn hit. De blir til søndag. Og i neste uke skal man passe det yngste barnebarnet på 16 mnd. Det blir nok liv og røre for ho har nyss lært seg å gå.
      Håper du og jeg får sove til natten, og det er irriterende når man ikke får sove og man er nødt å stå opp igjen. Snart klart for Sommerhytta, og hvem som vinner gullhammeren gjenstår å se. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra nord. Ps. Klikket på alle lenkene.

      1. Ja det var godt å få det unnagjort den handlet inn siste rest før helgen, ja det var litt dumt men da kan en jo håpe at en får sove til natten. Det blir koselig med besøk av datter og barnebarn i helgen. Så koselig at du/dere skal passe på minste barnebarnet til neste uke ja i den alderen så skjer det mye med utviklingen og det er full fart med disse små.

        Jeg skal se det i reprise i morgen for jeg skal se på Rosenborg som skal spille kamp, veit ikke helt hvordan det blir ja det blir spennende å se hvem som får gullhammeren denne uken.

        Ønsker deg en riktig god torsdagskveld.
        Klem fra meg til deg.

        Tusen takk for klikkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg