Det ble 71 grader nord kjendis på meg.

Reklame | Bodylab.

 

 

Det ble 71 grader nord kjendis på meg, men det kommer til å bli byttet litt kanaler her. Men jeg holder meg mest til tv N og 71 grader nord, så jeg blir litt vinglete i kveld.

 

En ting som er sikkert her i huset er at det snør, så er det søndagskveld og skal ut å handle i morgen det er det som er sikkert.

 

Har også lagt ved en klikk, klikk som generere ca 2 kroner til meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Bodylab Just Nuts (400 g) – Almonds//Bodylab Combination Lock – Blue//Bodylab Zero Topping (290 ml) – Salted Caramel

4 kommentarer
    1. Det ble både Farmen kjendis og 71 grader nord i går. Isabel kom jo tilbake. Så får vii se i neste søndag hvordan det går videre. Hadde kommentert hos deg i går og så skjedde det noe merkelig. Plutselig stod det oppe i venstre hjørne kommer snart tilbake da jeg hadde trykket på publiser kommentar. Ikke aner jeg hva som var galt, så håper det går greit i dag. Skal klikke på produktene. God tur til butikken du har vel vært.
      Klem til deg fra meg.

      1. Det gjorde faktisk jeg også, og 71 grader nord er på torsdag og søndag. Ja hun kom tilbake, vi får se hvordan det går med henne på torsdag.

        Ja det var litt trøbbel med å få blogget også i går flere ganger.

        Takk for at du klikker på produktene. Det gikk fint i butikken var der klokken 07.00.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        I dag blir det håndball og bloggerne på tv2 livsstil klokken 22.30.

        Klem fra meg til deg.

        1. Kommentaren jeg skrev i går den kom med ser jeg. Har jo fungert tidligere i dag. Jeg får huske på torsdag at 71 grader nord går da. Blir jo mye surr for det går i mange repriser. Litt på tv i dag også.
          Fin kveld til deg også. Klem fra meg til deg.

          1. Ja den kom med det er jeg som er treg med og godkjenne og svare om dagen, har vært å måtte ut med en del tusen for kjøleskapet røyk i natt. Og da hadde jeg ikke fryser lenger heller, så jeg måtte ha ett nytt kombiskap kjøl over og frys under.
            Ja 71 grader nord går torsdag og søndag, mye repriser av det.

            Ja det er en del på tv i dag også.

            Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg