Det å være det sorte får er ikke enkelt, ja slike tanker kommer til meg støtt og stadig.

 

 

 

På sånne kvelder som i kveld kommer alle disse vonde tankene, jeg føler meg som familiens sorte får som ingen vil ha noe med. Ja disse tankene kom i kveld om meg selv jeg veit jo ikke om det stemmer, har jo ikke kontakt med dem for de vil jo ikke vite av meg. Tror ikke de hadde tenkt over om jeg ble borte for de verken ringer eller noen verdens ting, de veit jo ikke hvordan jeg har det men det er slik de vil ha det så skal de få det slik vil de ikke vite av meg så får de bare glemme at jeg fins jeg skal i alle fall leve mitt liv som det er. Selv om det er veldig ensomt jeg kan jo ikke få igjen dem som var limet i familien, den siste døde den 09.01 2019  det var min mor så nå får jeg leve med det å ikke ha noen igjen som bryr meg.

 

Jeg har venninnen min som er en reddende engel som bryter ensomheten min i alle fall en stakket stund hver dag, å så har jeg mine to sønner som jeg treffer 4 timer 4 ganger i året skal jo etter planen ha samvær med den 26 november hvis ikke barnevernet bestemmer seg for å avlyse det grunnet korona viruset som fyker over landet for andre gang nå. Det er bare å krysse alt som krysses kan at de ikke avlyser for da raser verden min sammen, å det har jeg ikke lyst til nå for jeg ønsker å ha noe å glede meg til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Godt du har venninnen din, har du prøvd å ta en telefon selv😍har og minimalt kontakt med min bror, er ikke uvenner eller noe slik, blir et par telefoner i året, han bor på ei øy, så blir ikke at vi bare stikker innom, ha en fin fredag, klem fra her❤️

    2. Det er både sårt og vondt at ens familie ikke tar kontakt og ikke vil ha noe med deg og gjøre. Har du prøvd å ta kontakt med dem?
      Håper virkelig at du får treffe sønnene dine 26 november, noe må man ha å glede seg til. I kveld er det Hver gang vi møtes og det blir kos på en fredagskveld.

      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det gjør faktisk vondt, jeg har prøvd men de tar ikke telefonen.
        Ja det håper jeg også, og at det ikke blir avlyst.
        Jeg skal se på gullrekka på NRK og ellers veit jeg ikke.

        Klem fra meg til deg.

    3. Får du bare se dem bare 4 ganger i året??.
      Det var lite.synd at dere ikke får ha mere kontakt.
      Vet ikke grunnen til dette ,må være alvorlig.
      Du trenger ikke å skrive om det.Livet er ikke så enkelt for oss alle .Vi må bare prøve å gjøre det beste ut av det.
      Trist at du skal være så ensom og ha dårlig økonomi. Får håpe du får møte dine sønner.
      Jeg har et fint liv med stor familie. Men vet jo at ikke alle har det.
      Du får ta godt vare på vennskapet med din venninne.
      Ha en fin lørdag. Stor klem fra mæ

      1. Nei det er ikke enkelt dette livet. Får ikke treffe dem mer enn fire ganger i året, jeg var så psykisk nede når barnevernet kom inn i bildet at jeg ikke klarte å ta vare på meg selv hvordan skulle jeg da kunne ta vare på to gutter med sine utfordringer i livet. Og så var det litt trynefaktor inne i bildet tror jeg da, han som er far til barna får ikke treffe dem noe mer enn det han heller vi fikk mer enn det som var normalt til barnevernet å være.

        Jeg tar vare på vennskapet med min venninne som jeg skal, jeg har ikke noen stor familie er bare to igjen utenom barna.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg