Det å gjøre ting som en ikke liker.

 

 

 

Da jeg sto opp i dag ble det frokost ja det er noe jeg gjør hver dag, i dag så måtte jeg gjøre noe jeg ikke gjør med glede. Ja jeg måtte ringe kundeservice i banken min og jeg er ikke noe glad i å prate i telefonen, men det måtte jeg i dag for jeg måtte bestille time hos banken her i Kongsberg for her er det bare åpent for dem som har bestilt time hos en rådgiver i banken. De hadde ikke noen ledig tid før den 23 mars, det går nå greit for mitt nasjonale id kort må jo komme i posten  før jeg får vist det til den rådgiveren. Ja jeg skal da oppdatere min leg i banken, for å beholde banken og bank ideen min.

 

Men tilbake til det å prate i telefonen det liker jeg ikke for det er mange ganger vanskelig å høre hva den i andre enden sier, og jeg liker ikke å ringe til slike offentlige kontorer som bank og til NAV og når du hører dårlig så er det lett og misforstå hva folk prater om.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Skjønner deg så riktig godt. Jeg makter ikke ringe banken for mange har jo tast ditt og tast datt. Fikk mannen til å ringe og da ordna det seg. Ferdig for denne gang. Bruker jo ikke høreapparat, men setter på øreklokker om jeg må ringe. Når du får svar kan du jo si at du hører dårlig og be de snakke høyere. Det er jo mange som nærmest hvisker eller snakker utrolig lavt og mumlende. Ikke er det enkelt for oss som hører dårlig. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg er ferdig med det den 23 mars, takk gud for det. Jeg bruker høreapparat, men i noen tilfeller er ikke det nok. Jeg sier alltid fra om at jeg hører dårlig, men det er ikke enkelt uansett for de glemmer seg bort etter en stund og da blir det mumling.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg