Det å gjøre de små tingene for å pynte seg litt.

Reklame | Body Green.

 

 

 

 

Du kan jo bare pynte neglene så har du jo pyntet deg, om det er for seg selv og de som er rundt deg. Det å pynte seg litt i disse corona tider som man må være mest mulig hjemme hos deg selv, viktig det veit jeg ikke men det er jo litt koselig da.

 

Denne klikken genererer ca 1 krone pr klikk til meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Nail Art – Klistremerker//Tipper ink. lim. Dekorert 24 stk.//Tipper 100 stk. – Naturlige med lomme//Stempelplate fra Global Nail

5 kommentarer
    1. Først og fremst, gratulerer med 23 plass på lista i dag! Jeg har klikket på linkene så blir det litt penger å tjene. Det er pent med velstelte negler men ikke sånne kjempelange klør. Hadde det en gang og klarte jo ikke rulle røyk, og glidelåser samt knapper var jo omtrent umulig. Så knakk neglen, og resten ble fjernet.

      Nå skal jeg snart ut å måkke snø av det som kom i går på terrassen. Få det unna mens det er opphold. Håper din lørdag blir bra. Klem til deg fra meg.

      1. Jo takk det er kjempe fint å ligge der på 23 plass, for da er det flere som finner veien inn på bloggen min. Takk for at du trykket på linkene mine. Ja det er ikke bare pent det er deilig for den som har velstelte negler. Har aldri prøvd med slike kunstige negler jeg var litt vanskelig og spille klaffe instrument med dem, jeg har spilt Walthorn fra jeg var 9 år gammel og sluttet i 2012 på grunn av at fingrene mine ville ikke mer. Så det snør hos dere med andre ord, her regner det som bare det. Min lørdag har vært ikke så veldig bra, mørkt hos meg har ikke orket så veldig mye var en tur oppe hos venninnen min da.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg tror det å pynte seg litt er spesielt viktig i disse koronatider, hvor det er så mange restriksjoner på hva vi kan gjøre. Man trenger ikke kjøpe pyntenegler, men kan lakke sine egne. Eller ta på et strøk leppestift. Eller ta på seg et smykke. Det gir hverdagen et lite løft, og det tror jeg ingen har vondt av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg