Det å gå på store kjøpesentre er ikke moro men nå har mange av dem faktisk begynt med jule pynt.

 

 

 

I mine øyne så er det altfor tidlig men jeg mener at man burde da komme i midten av november før de begynner med å pynte til jul i butikkene, de begynner tidligere og tidligere noe som gjør folk dritt lei jula før den starter. Jeg gleder meg faktisk til jul jeg også men jeg begynner ikke å pynte til jul før lillejulaften for det har vi i vår familie alltid gjort, men nå i år skal jeg bryte alle tradisjoner når det både gjelder jul og alle andre tradisjonelle høytider. I år skal min adventskalender være å sette fram en ny nisse eller annen julepynt hver dag, så i år skal jeg pynte til jul i år for meg er det første gangen jeg pynter til jul i denne leiligheten og her har jeg bodd i 6 år til våren igjen juletreet er den gjenstanden som skal på plass lille julaften.

 

Skal feire alene men det er jo helt greit det for jeg er jo alene bestandig, det er den ensomheten som er vondest syntes jeg da men sånn er det bare man må jo bare venne seg til det at slik er det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg