Den siste klikk, klikken denne måneden.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Ja det er den siste dagen denne måneden, og det er søndag i morgen er det første mars og første vår dag.  Det kan bli noen heftige dager med snø og kaldt i mars også, er ikke noe jeg ønsker snø og kaldt altså vil ha vår og bare veier nå.

 

For da kan en snart begynne å trene ute i skog og mark, bruke seg selv som vekter og henge i trærne.

 

Jeg har lagt ved en klikk, klikk som gir 1 krone pr klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Better Bodies//ICANIWILL//Adidas//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Klikket, men det er jo 1 mars i dag jo. Fikk du med deg 71 grader nord i går? De var like i nærheten av der vi er mye, vel ikke på fjelltoppene men i området rundt. Her har det regnet masse og snøen har omtrent blitt borte. Men vi er neppe ferdig med vinteren med det første. Teller ned til vår jeg. Smitten har tatt seg opp igjen, og jeg valgte å avlyse bursdagsselskapet i går, kommunen rådet til 5 personer, og når det blir 10 så valgte vi å bli hjemme. Venter med lengsel på vaksinen, men det går sakte.. Ha en fin uke, klem fra meg til deg.

      1. Ja det er første mars i dag, det har vært overskyet og litt kjøligere her. Jeg så på 71 grader nord både på torsdag og i går, er så kjempefint der oppe i Nord. Smitten er gått opp her også så nå er det bare å tenke seg om hva en gjør, sånn at man ikke er på steder som det er mye folk.

        Ja nå venter jeg på denne vaksinen, blir vel ikke noen på meg før til høsten igjen tror jeg da.

        Synd det med bursdagsselskapet i går da, men slik er det bare.

        Uka blir nok fin den, må jo lage hver dag til en fest.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg