Den norske stat har gått helt av hengslene.

 

 

Nå har det blitt slik at de som bor på gata mer enn to år så blir de meldt utvandret på skatteetaten, så narkomane som bor mer enn to år på gata de blir papirløse bare på grunn av at de ikke har fast bostedsadresse. Dette går faktisk utover de aller svakeste i samfunnet vårt, og det syntes jeg er helt på tryne for disse inkassobyråene finner dem men staten Norge finner dem ikke og melder dem utvandret. Da faller dem ut av fastlege ordningen og alt som er av trygde ordninger er det rett og rimelig at de svakeste i samfunnet skal bli enda svakere, mitt svar er nei og det er sikkert flere med meg der.

 

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/andersen-sv-om-narkomane-som-blir-meldt-utvandret-i-folkeregisteret-%e2%80%93-et-overgrep/ar-AAEsVNv?ocid=spartanntp

 

I linken over kan dere se nyhets skrivet som jeg så det hårreisende saken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Ja, jeg så det der. Det er helt uhørt at staten bare flytter folk ut av landet på den måten der. Men de skaffer seg vel en fin statistikk når de kvitter seg med et “problem” slik; Her har vi ikke hjemløse…på papiret..
      Det burde ikke være lovlig å fjerne levende, norske borgere fra systemet på den måten der når de ikke selv har meldt utflytting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg