Den første fysioterapeuten jeg gikk innom var innunder frikortordningen.

 

 

 

Ja hurra tenkte jeg da jeg spurte en av fysioterapeutene der om de var inn under frikortordningen og hun svarte ja da ble jeg glad, for da behøvde jeg ikke å gå flere steder  og jeg føler meg trygg i det bygget for legen min har kontor i det samme bygget  Jeg pratet med ei av de som jobber der hun skrev opp navnet mitt og telefon nummeret mitt og hvor min fastlege er, og ikke minst hva jeg ønsket hjelp til og det er opptrening av armen jeg brakk håndleddet på 1. januar. Hun fysioterapeuten som skal bli min behandler skulle ringe meg  i morgen eller til uka, så da er det bare å vente å se når jeg kan starte med behandlingen.

 

Det koster jo en del men det får gå er jo bar 1900 kroner igjen til jeg får frikort så det går på ett vis, blir uansett godt å få starte med behandling og opptrening mener jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer

Siste innlegg