Den første dagen i det nye året.

 

 

 

 

I dag så har jeg tatt dagen med ro, bare vært en kort tur i snøværet som vi har hatt her i dag. Bildet ble tatt i går kveld da det hadde begynt å snø litt, måtte jo ut en liten tur i går kveld rett før de begynte å fyre av her klokken var ca 17.00.

 

I dag har det stor sett snødd i hele dag, var deilig det da fikk ett nytt godt lag med snø på det nye året får bare håpe at den blir liggende denne gangen. Ellers så har jeg sett på tv, ble mest nyhetsoppdateringer fra Gjerdrum å nå er den første savnede funnet omkommen synd men sant og håpet svinner med hensyn til å finne overlevende nå.

 

Nå sitter jeg og ser på Mesternes mester som jeg har sett hver sesong på, å dette er jo en sesong som de måtte være i Norge ja som alle andre har måttet i år.

 

Ja det var det jeg har gjort den første dagen i 2021, de forandringene jeg skal gjøre i dette året starter jeg på på mandag det tar jo noen dager å planlegge hvordan jeg skal å hvilke mål som skal nåes først.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg