Den berømte skrive sperra har kommet på besøk til meg.

 

 

 

Ja jeg kan jo skrive om dagen min i dag men da blir det jo det samme som hver dag ellers, og det er jo ikke det mest spennende og da kan man si at skrive sperra så jeg får vel skrive om dagen som den har vært i dag.

 

Startet dagen med å stikke i butikken det er jo mandag, så var det bare å komme seg hjem til frokosten som sto klar i kjøleskapet for jeg tok kjøleskaps grøt i dag. Så var det bare å komme seg ut på tur, og det ble en fin tur langs elva og opp i skogen koste meg veldig for det ble sol og fint vær og da er det alltid fint på tur. Fikk nesten lyst til å bade men jeg hadde ikke med meg raggsokker eller håndkle, hadde jeg hatt det så hadde jeg nok duppa meg i dag.

 

I morgen er det meldt regn og det i november huff det er jo da det pleide å være når jeg var yngre i min barndom, men slik er det ikke lenger sånn er det blitt når klimaet er blitt satt på spill som jeg pleier og si.

 

Nå er kvelden her og jeg sitter og glor på tv, med en kopp kaffe og koser meg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg