Deilig med hverdag, har gjort mye alt tror jeg da.

 

 

 

Har da gjort noe i dag, vært å handlet inn litt hverdagsmat og mer til godt under budsjettet 190 kroner ble det. Godt å komme i gang med vanlig mat her i huset, å det snør igjen får håpe den blir nå da bare håpe.

 

Har også vasket gulvene så jeg ble ferdig med det, så nå sitter jeg og spiser frokost endelig ble det knekkebrød med ost på det er det beste jeg veit.

 

Skal snart på en helt vanlig spasertur se på folk, kanskje jeg skal ta meg en tur på kaffe det hadde vært koselig det nå som jeg har hatt noen late dager som også har vært vel og bra men kjenner det på kroppen at en ikke har gjort alt som man pleier.

 

Hadde falt langt nedover på lista igjen men jeg ligger som nummer 22 så jeg er ikke så langt nede, nå er det bare å jobbe seg oppover igjen for nå kan det bare gå oppover.

 

Men det å blogge er vel ikke bare for å komme seg oppover på listene, ikke for meg det er en terapi for jeg skriver ut alt som er av tanker som egner seg på trykk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at du har handlet og vanlig mat er alltid best. Jeg leste innlegget ditt om tanker du hadde om å skrive det ned. Slet også mye men valgte å skrive ned alt og lette mitt hjerte. Brente hver ark i ovnen, og følte at jeg hadde fått satt ord på alt. Det hjalp mye.
      Skal ta korona testen i morgen siden jeg hoster sånn bare for og være sikker. Gleder meg ikke akkurat men det må gjøres. Nyt dagen i dag, og klem til deg fra meg.

      1. Ja det faktisk hverdagsmaten som er best. Ja det var ett godt råd jeg fikk, å det fungerer faktisk så da er det bare å bruke den metoden.

        Huff da håper den er negativ for det er ett skummelt virus.

        Jeg har nyt dagen til gangs.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg