De siste dagene har jeg følt at jeg ikke har strukket til og tiden har gått fra meg.

 

 

 

Jeg har følt og tenkt at alt jeg har skrevet de siste to dagene ble for dumt og jeg har følt meg like dum som det jeg skrev, ingen god følelse for å si det pent så jeg skrev mange innlegg som ble slettet og ikke postet så jeg tok to dagers pause fra og blogge bare lest de bloggene som jeg pleier å lese.

 

Tiden går også veldig fort om dagen, har gjort det samme som jeg pleier. Har også malt litt får se om de blir bra nok de bildene til å legge ut på blogg, ikke veit jeg er ikke ferdig jeg er min største fiende når det gjelder å godkjenne det jeg lager selv. Det gjelder alt jeg gjør setter vel litt for store krav til meg selv, det har vær høye krav til meg selv den siste uka jeg har alltid vært slik ingenting er godt nok i mine egne øyne men har blitt enda strengere mot meg selv den siste uka. Er vel sånn jeg er at jeg tror at alle ser på meg som jeg gjør selv, og da ønsker jeg og bevise at jeg ikke er så lite flink så da setter jeg høye krav til meg selv.

 

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg koser meg og kommer meg inn i en boble der jeg ikke tenker på noe annet enn å male, god det syntes ikke jeg selv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. kjære deg Aud Marit . vær så snill
      å vær litt snillere med deg sjøl.
      Du er så meir enn god nok !!!!
      Eg er så kjempeglad i inlegga dine og det du
      skriv 😉
      Forsett å skriv som du gjør
      Det er så meir enn godt nok !!!

      1. Jeg jobber med saken, det er ikke enkelt men det går til slutt.

        Jeg skal skrive som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg