De norske jentene feide Montenegro av banen, selv om det så dårlig ut til pause.

 

 

 

Sto opp tidlig i dag for å få gjort unna litt før kampen  for håndball jentene våre mot Montenegro, de vant til slutt de norske jentene men det så dårlig ut til pause. Var en kamp med mye nerve dette, jeg er ganske så sindig når jeg ser på sport men under denne kampen klarte jeg faktisk ikke å sitte stille hadde ikke ro i ræva til det.

 

Her regner det men det er faktisk godt med noen dager med pause fra sol og varme, skal ta meg en tur ut mellom bygene er jo ikke helt sikkert at jeg klarer å komme inn igjen like tørr som jeg gikk men det går helt greit det da.

 

Skal vist bli bedre vær i morgen men det tror jeg ikke før jeg ser det, ja det ser jeg i morgen når jeg står opp sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
      1. Ja det var bra at de klarte det til slutt, da de kom tilbake på banen i 2 omgang så skulle en tro det var ett helt annet lag.

        Kjempe moro å følge med og i morgen er det guttas tur.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg