Dårlig med nattesøvn i natt.

 

 

 

Dette har vært en lang natt sovnet ikke før klokken var over fire da fant jeg en stilling som ikke var vond og ligge, etter fallet i går så var det ikke enkelt å finne den på grunn av kravebeinet får se en natt til før jeg går til legen går det bra så går jeg ikke.

 

Fram til nå så har jeg lest noen blogger og spist frokost og drukket kaffe, ikke noe mer enn det men det er koselig og lese blogger. Nå skal snart lille Elvis og jeg ut å gå en morgentur i det friske og kalde vintermorgen, er jo en uke til julaften i dag og det er siste uken på skolen før jul nå. Så nå er det vel en del skolebarn som skal i kirken på julegudstjeneste det syntes jeg alltid var så koselig, for da var det en stund som man slapp friminuttet som var det verste med hele skole gangen.

 

Håper dere får en fin dag og husk ikke stress for mye nå det dere ikke har rukket til nå kan da ikke vært så viktig, så slapp nå bare av de siste dagene så dere i alle fall er utvilt til den store dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. God bedring 😀Du må ta deg en tur til legen om du ikke blir bedre, kragebeinet kan ha brukket😭Ønsker deg en fin dag sammen med vofsen din😘

      1. Jo takk for det, ja jeg skal ta en tur til legen hvis det ikke er bedre på torsdag det virker ikke sånn for det har jeg brukket noen ganger før.

        Det blir en avslappende dag her er så trøtt at det er ikke moro en gang.

        Vi har en fin dag her med -9 grader Elvis syntes det er kaldt så vi får ta noen korte turer i dag, sånn er det bare.

        Ønsker deg og dine en kjempefin tirsdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg