Dårlig for i dag, men det går bedre nå.

 

 

 

I dag så har jeg ikke hatt det  noe spesielt bra, jeg våknet med hodepine og har ikke vært oppe hos hu mor. Da jeg skulle ringe opp og si i fra så hadde jeg ingen lykke treff for det var jo ingen som tok telefonen enda jeg ringte med jevne mellomrom i over to timer. Det må jo være noen som har tid til å ta telefonen på et sykehjem, for tenk om det var noe mer viktig enn at jeg ikke orket å komme på besøk til min mor.

 

Jeg har sovet mesteparten av dagen og sovet, for jeg var i så dårlig form at vi to jeg og Elvis har jo gått to turer. Det var ikke så lange turer, det har snødd i hele dag så her er det kommet mye snø her og det er bra for det blir ingen julestemning her i huset uten snø.

 

Jeg og Elvis skal en tur opp til hu mor i morgen i stede for i dag, i kveld er formen litt bedre så nå orker jeg også og oppdatere bloggen for dere så dere ser at det er liv i meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
      1. Ja det håper jeg også for dette var ikke noe gøy, og så fikk jeg så dårlig samvittighet ovenfor min mor som ikke fikk besøk i dag.

        Ønsker deg en fin søndagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg