Dagens tur er nå unna gjort kjempedeilig.

 

 

 

Ja i dag gikk jeg meg en rundtur rundt elva, måtte gå over en bru som jeg ikke syntes noe om før. Den har de gjort slik nå at den som går på  brua ikke kan se igjennom og ned på elva, nå var den faktisk fin å gå over så mer på utsikten fra brua og den er fin det er den du ser på bildet jeg tok dette for noen år tilbake men det er jo den samme utsikten i dag fin eller.

 

Jeg elsker å bruke naturen rundt meg men i dag skulle jeg bare gå en kjapp tur, så da tok jeg denne runden og over jernbanebrua kom heldigvis ikke noe tog når jeg var på den i dag da syntes jeg den rett og slett er ekkel å være på.

 

Så gikk jeg hjem for å spise frokost og ta en kaffekopp og en røyk det syntes jeg jeg fortjente nå, er vel noen som syntes det med den røyken er dumt men syntes det er godt til kaffen etter maten så dere får si hva dere vil om det haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Høres jo veldig fint ut. Utsikten er jo fantastisk da. De har en sånn bru fra Krokstadelva til Mjøndalen som man ser rett ned og jeg med høydeskrekk gikk ikke over den med mindre jeg måtte. Så du er ikke alene.

      1. Ja den har blitt veldig fin for en slipper og se rett ned i vannet, det var ekkelt det.

        Ja den er fin ser langt opp i fjella og åsen på andre siden. Nei jeg gikk heller ikke over der med mindre jeg måtte grunnet høydeskrekk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg