Dagene kommer og går de er helt like alle sammen, men en ting avlys halloween i år.

 

 

 

Ja nå om dagen er alle dager like så det kunne like gjerne vært helg hele uken, nå som viruset og smitten har økt i styrke så det er mye en ikke kan gjøre grunnet at man skal holde avstand og ha minst mulig besøk helst ingen besøk. Da kan man vel si at alle dager er like, er ikke mange som forstår hvor vanskelig alt er når man er ensom i seg selv men det er vel min egen feil at jeg er ensom.

 

Jeg mener at alt som heter halloween fester og knask og knep kan man bare avlyse i år, for det er jo ingen som kommer til å åpne noen dør for deg som går rundt å vil ha godteri. Kjøp det selv så har du noe å kose deg med, feire med familien så godt dere kan så får dere ta det igjen til neste år. Da blir lørdagen en rolig dag og kveld også, jeg pleier ikke å feire den dritten uansett for da blir jeg alene uansett så det er jo bare å kjøpe seg noe snop (godteri) selv da og kose seg med det.

 

Nå skal jeg snart se på farmen, og litt til på tv før jeg finner senga gidder ikke å legge meg enda er ikke trøtt nok enda.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det jo ganske mye man kan gjøre for egen trivsel i hverdagen uten at det skal koste skjorta. Du burde hatt en hobby av noe som du kunne puslet med om dagene 🙂

      1. Ja jeg veit det og jeg koser meg mye jeg, veit det ikke er så dyrt. Men uansett så er jeg da ensom.

        Jeg har en hobby jeg og det er å samle tomflasker.

    2. Korona er trist tid og kjenner meg igjen. Blir mer ensom av denne dritten! Kan du strikke? Hekle? Det pusler jeg en del med og får tankene vekk…man blir opptatt med noe! Klem til deg <3

      1. Ja det er en utrolig trist tid nå, ja blir mer ensom av dette drittet her. Strikke eller hekle det går ikke for hendene mine vil ikke være med på det jeg vil de skal, litt synd jeg elsket å strikke men det går ikke.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg