Dagene kommer og de går, litt for fort for å henge med.

 

 

 

Nå er det gått noen dager siden jeg har vært her inne og oppdatert bloggen, har ikke hat noe å skrive om annet enn at jeg har brukt dagene til å gå tur og samle tomflasker og det er ikke mye å skrive om.

 

Var ute på kveldstur i kveld og nå er julebelysningen kommet opp i gatene, og den er tent og så blir den slukket den 3 desember som er første søndag i advent for å være av i noen timer for så å bli tent igjen da julegran tenningen er. Den er første søndag i advent hvert år i tradisjonens tro, i år faller den faktisk på min fødselsdag og da har jeg noe å feire ja første søndag i advent. Men jeg syntes det blir for dumt å tenne julegata flere uker før julegran tenningen jeg da, hadde vært billigere for kommunen og tenne alt på den samme dagen da hadde jo kommunen litt mindre strømregning og spart noen kroner der. Det er min mening det da men det er jo veldig vakkert å se på de fine lysene, er ikke så mørkt og trist å gå tur på kvelden nå det er jo lyst og koselig selv for ei som gruer seg til jul og enda mer ensomhets følelse når den skal feires alene som vanlig.

 

Lag dere en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Det er ikke alltid det er så mye å skrive om, og da kan det være godt med en liten pause. Hadde det i denne uken som gikk jeg også. Jeg har sett at flere og flere pynter med juletre og julepynt inne allerede nå, noe som er litt vel i tidligste laget. Selv venter jeg sånn at det er klart til 1 søndag i advent. Som du er jeg også desember barn, mens du har i starten av måneden så har jeg 1 juledag. Ønsker deg en fin søndag 🤗

      1. Nei noen ganger er det mye å skrive om andre lite, var litt godt med den lille pausen også. Her er det pynta nede i byen og i noen hus, jeg venter til lille julaften hvis jeg gidder å pynte til jul i år. Eneste dagen i desember jeg ser fram i mot er lørdag 2 desember for da skal jeg treffe gutta mine, får ta den dagen og bruke den til å feire både bursdagen min og jula da jeg. Ja jeg har den 3 desember husker at du har den 25 desember.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg