Dagene går veldig fort har da gjort litt.

 

 

 

Ja det er bra at dagene går fort for da blir det fort vår også, i dag åpnet de 400 års  jubileum for byen vår med lysshow ved kirka vår noe som jeg ikke så på ute men her hjemme. Jeg orket ikke ut igjen i kveld selv om jeg hadde lyst, alle slike ting pleier å koste for mye for min del så der sparte jeg de kronene ved å se det strimet på hjemmesiden til den lokale avisen for det var gratis og her hjemme var det ikke så mye folk heller.

Har brukt dagen til å gå tur og kose meg med det, å ja jeg fant noen tomme flasker og bokser å godt er det.

 

Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravle stund noe som alltid er koselig, var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte. Så gikk jeg hjem for å se håndball kamp  ser nå den tredje kampen for i kveld, er jo spennende selv om våre norske gutter er ute.

 

Nå burde jeg lage meg litt mat blir kokt pasta og tomatsaus kjapt og enkelt, oi nå er maten ferdig så jeg måtte slå av plata og trekke kjelen av varmen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg