Dagene går så fort når man har mye å gjøre.

 

 

 

 

 

Dagen startet med at jeg kom meg i butikken så tidlig som mulig å det gjorde jeg, var i butikken klokken 07.15 er så godt å få det unna for jeg hater at det er mye folk i butikken så derav så går jeg så tidlig som mulig.

 

Så var det bare komme seg hjem og rydde å ordne varer få dem i frys og kjøl eller i tørrvare skapet, så var det bare å få i seg litt mat før jeg begynte å vaske å rydde leilighet og ikke minst få satt på en vaskemaskin i vaskekjelleren.

 

etter ett par timer så var det bare å hente klærne igjen å henge dem opp på stativet, ja her i gården så trenger vi ikke å tenke på om vi vasker klær på dagen for det er ikke lov å vaske på natten og det er bra.

 

 

Så ringte venninnen min for hun ville ha meg til en kopp kaffe og litt skravling, og det gjorde jeg for jeg trengte noen å prate med jeg også så det var godt hun ringte. Jeg var også oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte, da jeg kom ned igjen fra butikken så skravlet vi litt til før jeg la turen hjem igjen.

 

 

Har også sittet og glodd på tv men jeg har da malt litt i dag også, men hadde ingen inspirasjon så jeg holdt ikke på så lenge som jeg hadde tenkt får ta det igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Skulle ønske det var meg som kom så tidlig i butikken, men dessverre så skjer ikke det. Jeg er ikke et B-menneske men mer et D-menneske, og er ikke noe tess om morgenen. Derfor blir det butikk utpå ettermiddagen på meg. Skal sette i gang en vaskemaskin i dag jeg også, begynner å fylles opp i kurven. Ha en fortsatt fin tirsdag 🥰

      1. Håper dagen din var fin, Jeg har hatt så mange rare tanker i dag så jeg har faktisk ikke skrevet noe på bloggen i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg