Dagene går så fort at jeg ikke henger med i svingene.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

I dag så har jeg brukt dagen til å trene i skog og mark, men har også godt meg en tur eller to i byen. Fant noen tomflasker på mine to turer til sammen to bæreposer fulle så det ble en del i dag, men det var så varmt at svetten silte så jeg bestemte meg for en kveldstur for å ta meg ett bad og sånn ble det deilig som få var det.

 

Har også vært oppe hos venninnen min for hun trengte noe i dag også, godt å ha noen å prate med selv om det var så veldig varmt er ikke noe vits i å ta det badet før om kvelden for da er det ikke så veldig mange ute og går.

 

Jeg prøver meg med en reklame i kveld også for alle monner drar ett stort lass hetter det jo.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt når den tiden kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Barebells//GASP//State//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg