Dagene går fryktelig fort, alt torsdag i dag og snart helg igjen.

 

 

 

Har gjort det jeg pleier de to siste dagene har faktisk ikke skrevet noe på to dager, er sikkert noen som syntes det er like greit  men det skal ikke få stoppet meg selv om de ønsker det.

 

 

Jeg har en eller to personer som kommenterer med to navn men fra samme IP adresse, er det en så har denne personen fire navn og skriver fra to enheter for IP  adressene er forskjellige. Slutter ikke de og spy ut dritt så tar jeg og svartelister/ blokkerer jeg de to IP adressene fra og kommenterer her på min blogg sånn er det bare.

 

 

Ja disse dagene og ukene går så fort for tiden er det fordi det er sommer eller er det min alder som gjør det, jeg leste det ett sted at tiden går fortere med alderen ikke veit jeg har vel også noe med at jeg gjør mye mer nå på sommeren enn vinteren at tiden ikke strekker til.

 

 

I dag så hadde boligbyggelaget gatefest som de har første torsdag i juni hvert år, en fin ting å ha med gratis brus og pølse til alle opp til flere ganger også.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Er det stygge kommentarer du får fra de to adressene? Hva går de ut på?
      Ønsker deg bare alt godt jeg 💕 God helg! 🤗

      1. Det var rett og slett sjikane av meg som person og at jeg var ett dårlig menneske, rett og slett mobbing så de får aldri se livets lys på bloggen.

        Ønsker deg en fin fin dag og en god helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Bare blokkere de som kommer med stygge kommentarer. Synes selv at dagene flyr av gårde. Men i dag har man fått vasket her i huset. Ikke favoritt jobben, men det må nå gjøres.
      I morgen er det fotball kamp, og det må vi se helt klart. Nå har du tv igjen, og bra at det ordnet seg der. God helg og klem til deg fra meg.🥰

      1. Nå i første omgang så går de rett i søppel kommentarer, blir blokkert etter hvert når det blir mange av dem.

        Ja tiden flyr fort om dagen, vaske hus gjør jeg to ganger i uka.

        Nå ser jeg på fotball kamp, skal bare svare deg først. Veldig godt at jeg fikk tv tilbake, det var en telefon og noen tastetrykk så var det i orden igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg