Dagene går fort men ikke fort nok noen ganger.

 

 

 

Jeg er ikke så glad i helligdager og nå kommer påsken og det blir litt for mange helligdager etter min smak, blir det fint vær så det går å sitte litt ute og kose seg med en kopp kakao eller noe slikt kanskje.

 

Ingenting er ikke planlagt og spikret for jeg veit ikke hvordan påskeværet blir, men den kosen kan jeg ta inne også påske egg og godis blir det ikke på meg.

 

Dagen i dag har  ikke vært noe god, men jeg har kommet meg igjennom dagen.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg