Dagene går fort litt vel fort, har vært på tur i vinden.

 

 

 

Ja nå har jeg kommet meg inn etter dagens tredje tur, kan nesten si at i dag er jeg tatt av vinden i alle fall sånn nesten. Har blåst litt men ikke mer enn det, det kom noe ned fra himmelen det var for hardt til å være regn eller snø så det var nok hagel.

 

På morgenen i dag så spiste jeg  ett knekkebrød med eplebåter på, var godt helt til den ene tanna mi knakk og det var ikke den som er vond fra før. Men det får bare være som det er, er ikke mer å skrive om den saken.

 

Har gått tre turer i dag kost meg selv om det har blåst litt, på morgen turen ble det faktisk fin solskinns dag på de to siste så var det bare vind og grått og det kom noe ned fra himmelen. Det føltes som at himmelen fiket til meg mitt i tryne, og slo meg i hode det haglet sånn var det bare.

 

Nå sitter jeg og ser på hver gang vi møtes og spiser resten av den gradiosa pizzaen jeg kjøpte på onsdag, det er jo koselig program å se og høre på sammen med noe godt å spise til.

 

Får avslutte her før jeg skriver meg helt bort og ned i søla.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg