Dagene går fort, i kveld begynner paradis hotell.

 

 

 

I dag har dagen gått kjempe fort, startet med å gå å handle for uka så det er gjort. Da jeg akkurat kom inn døra så ringte venninnen min, så da var det bare å pakke ut varene og få det i skuffer og skap som kjøleskap og fryseskuffen jeg har. Så gikk jeg opp til henne på kaffe og en skravle stund som alltid er like koselig, så gikk jeg opp for å handle for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

I kveld etter håndballkampen som går nå på tv3 er det paradis hotell igjen med både nye og gamle deltakere. Blir jo spennende å se hva slags klientell som skal være med, har jo vært noen år nå som det ikke har gått på linjer tv bare strømme tv. Veit at Aurora Gude skal være med og han Mario og han Ferdinand men da er det stopp, så får man se hvilket kaos det blir i år haha ja kaos og grining som det alltid er.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg