Dagene går da så fort for tiden, en liten oppdatering om dagen.

 

 

 

Det er jammen bra at dagene går fort for da går det fort til jul og nyttårsaften er ferdig og da går det fort mot påske og vår og sommer, jeg skal være glad når denne vinteren er over sånn er det bare er så lite flasker å finne.

 

Jeg har i dag vært på en lengre tur var deilig at det er blitt litt mindre kaldt var jo rett under -10 grader i dag å det var godt, var også oppe hos venninnen min på kaffe og skravling det er alltid kos med den skravlestunden den trenger vi begge to.

 

Nå blir det håndball kamp igjen det er Danmark mot Japan , har akkurat sett Tyskland mot Romania som ble 24 til Tyskland mot 22 til Romania.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. ja,snart snur sola,syns alltid det er herlig,ser på bilder at jeg planta stemorsblomster 11 februar,så er ikke lenge til,kos deg med håndball

      1. Ja hurra nå snur sola snart og våren er på tur, her går det ikke å plante stemorsblomster i februar må nok vente til i mai.

        Jeg koser meg med håndball hver kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg