Dagene flyr og nå er det snart adventstid.

 

 

Ja nå er vi startet på november og det er ikke så langt igjen til advent og jula, men jeg skal ta livet med ro både i adventstiden og jula er ikke noe å stresse med. For mange er det bare stress og det gidder ikke jeg for da jeg stresser så får jeg ikke gjort noen verdens ting, jula kommer uansett på samme tid hvert år så man burde ha lært snart at stresset rund jul kan få folk til å blir totalt sprø spør du meg.

 

Og så er det mange butikker som har pyntet til jul og styrer rundt, og hvor enn du går så ser du julenisser, kakemenn, julebrus, juleøl i alle varianter, pepperkaker og de har faktisk ribbe på salg nå jeg mener at det kunne de ha hatt i midten av desember og fram til julaften.

 

Jeg gleder meg faktisk til jul og det er på grunn av alle de fine julefilmene som blir sendt på tv, jeg har ikke en gang fått med meg hvilken adventskalender som blir sendt på NRK i år. Og julaften så er det ikke så mange som er ute på tur om kvelden så da får jeg ha bygatene i fred, med alle disse fine lysene fra julegata vår som jeg kan gå rundt og se på.

 

Nå skal jeg sette meg i en stol og se på tv, kan jo være noe å se på der, og så skal jeg lage meg litt suppe som jeg kan spise for det kjenner jeg at jeg trenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

 

2 kommentarer
    1. Det er heller ikke mange ukene til solen snur og vi går lysere dager i møte. Vi skal ikke langt ut i januar før vi ser at det blir lysere ettermiddager.

      Ja, jeg elsker alle julefilmene som blir sendt på TV, og de må jeg ha med meg. Ikke noe er som å stå opp om morgenen, kose seg med en kopp kaffe, se “Julemorgen” på TV og bare tusle rundt i morgenkåpen. Hos oss er julen avslapping og ikke stress.

      Ønsker deg og Elvis gutten en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er sol snu dagen den 22 desember. Elsker jule filmene og alt det andre som går på tv i jula fra morgenen av.

        Jeg gidder ikke og stresse i julen, hvorfor skal en stresse det er jo bare tull julen kommer til samme tid hvert år.

        Ønsker deg og dine en rolig og kjempe fin tirsdagskveld/natt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg