Dagene flyr og jeg henger ikke med.

 

 

 

Tiden flyr og jeg henger ikke med men her er ingen glemt, jeg har da ingen som jeg forsømmer om jeg ikke henger med. Jeg pleier å si at stopp verden jeg vil av når det er noe jeg skulle ha gjort men jeg har ikke rukket det, sånn er det vel for flere enn meg at døgnet ikke har nok timer når tiden flyr så fort.

 

Men det en ikke rekker i dag det får en gjøre i morgen sånn er det bare, selv om jeg er en slik person som ønsker å gjøre mest mulig på en dag for da slipper jeg det i morgen men ingen fare jeg har det ikke travelt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg