Dagen min har vært fin, og været har vært kjempe bra.

 

 

 

 

 

Dagen den startet med ett knekkebrød og en kopp rykende varm kaffe, så var det å lese de bloggene som jeg pleier hver morgen. Så gikk jeg ned til kiwi og handlet ferdig skjært brød og en boks med first prise leverpostei det var det jeg hadde råd til i dag, men det får bare være slik for her i huset må regningene gå først så kommer maten men sånn er det jo for alle.

 

Været er helt strålende vær sol og god temperatur rundt-1 grad er ikke så kaldt da, gikk opp til venninnen  og gode samtaler over en kopp kaffe det er så koselig.

 

Så gikk turen hjem og da var det middag tok det enkelt i dag tomatsuppe, billig og enkelt å lage og spise har ikke så mye matlyst om dagen. Så noe må jeg få i meg, og suppe er lett og glir jo bare ned.

 

Smertene er der men de kommer og går, så da kan jeg vel si at jeg er på bedringens vei.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg kjøpte brød i dag men enig for jeg tok faktisk knekkebrød med leverpostei på nå til kveldsmat, tomatsuppe hadde jeg for tredje dag på rad i dag til middag syntes det er veldig godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ha ei fin helg Aud Marit,tomatsuppe er veldig godt,men gjerne ikke etter 3 dager,håper smertene snart gir seg,klem fra meg,

      1. Ønsker deg også en kjempefin helg, min blir nok fin den også.

        Må jo dele opp det jeg har, sånn er det bare.

        Smertene kommer og går, blir bedre og bedre dag for dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Knekkebrød er godt, bedre enn brød synes jeg. Tomatsuppe slutta vi med da ungene flytta ut. Men det er godt med litt pølser og makaroni i. Du må jo ha det litt lettvint siden det er en arm man kan bruke. Heldigvis at smertene avtar.
      I går måkte jeg snø for det var mye, og i dag regnet det. Rart vær vi har. Skal være glad når våren kommer på min kant. Klem til deg fra meg.

      1. Knekkebrød er stort sett spiser hver dag det er kjempegodt men gud hvor godt det var med brød, for det er første gangen på to år jeg kjøper brød selv.

        Det er godt med tomatsuppe men det kan jo bli litt for mye av det da, men det å lage seg posesuppe nå om dagen er det enkleste har også laget meg pytt i panne da for da er det bare å få åpnet posen som kan by litt på trøbbel men det går da.

        Ja smertene kommer og går men de er ikke som de var, og det er godt at de ikke er så sterke de smertene så det går bedre og bedre dag for dag.

        Jeg ser også fram til våren, her har det vært sol og overskyet ikke noe nedbør og det er jammen godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg