Dagen kom og gikk, nå er det snart natt.

 

 

 

Dagen kom og nå er den gått over til natt, men hvor er det blitt av trøttheten skulle ønske den kom snart også. For nå er jeg faktisk veldig sliten, men hva hjelper hva det. Er vel like greit å finne senga så får en prøve å få noen timer på øyet, selv om man ikke føler seg trøtt det kan jo ha noe med at jeg ikke fikk sove så veldig godt i natt til i dag. Sånn at en faktisk er overtrøtt derfor en ikke kjenner seg trøtt, slik har jeg hatt det mange ganger så jeg kjenner min egen kropp det gjør sikkert dere også kjenner deres kropp ikke min altså.

 

Nei dette ble rotete tror jeg men nå skal jeg avslutte dette innlegget med å si god natt, å sees i morgen i alle fall her på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sove til tross for og være overtrøtt. Er slitsomt med minimalt med søvn. Fikk sett på Skal vi danse og de er flinke de som er igjen. Farmen i kveld å kose seg med. Vi får se hva det ender med.
      Presidentvalget er avgjort, og vi vet hvem som furter nå for tiden. Smitten øker og i morgen bestiller jeg varer på e-post til butikken da nettsiden til butikken ikke er oppe og går. Vi får se hvordan det utvikler seg.
      Ha en fin søndag, og klem til deg fra meg.

      1. Jeg fikk da sove litt, slitsomt med lite søvn ja. Fikk sett litt på skal vi danse, jeg så på Maskorama på NRK er litt lei av skal vi danse nå. Skal se på farmen i kveld, lurer også på hvordan det ender. Ja smitten øker veldig jeg skal ut å handle i morgen tidlig jeg, går på Kiwi til de åpner klokken 07.00 for da er det ikke så veldig mye folk der. Ja dette kommer til å utvikle seg til en nedstengning av samfunnet igjen, så jeg er glad for at mine skal få penger til jul begge guttene skal ikke gi flere julegaver enn det jo fosterfamiliene skal få fire flaxlodd til hver familie.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Ikke så lett å få sove bestandig.
      Gledens dag her i Bodø nu.Ser Bodø Glimt utklasse Ålesund. Nu e de seriemestere.
      Fantastisk.
      Regn og mye vind her.Fint vær å se tv på.
      Du får ha en fin kveld/natt.
      Klem

      1. Nei det er vanskelig i natt var det den natten jeg fikk mest søvn 4 timer på flere dager.

        Ja Bodø Glimt rett å slett banker Ålesund sønder og sammen å det er kjempebra, det er ikke sikkert for Molde kampen er ikke ferdig enda og serien er ikke ferdig enda er jo seks kamper igjen.

        De er ikke seriemestere enda.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg