Dagen ja den har gått fort i dag, men det gjør ingenting.

 

 

 

Har hatt fint høst vær i dag med sol litt kald trekk men hva gjør nå det, dagen startet med å få betalt en regning og så gikk jeg på butikken og handlet det jeg trengte for denne uken. Å det var jammen deilig å få det gjort så tidlig som mulig for da er det ikke så mye folk i butikken, hater å stå i kø for meg så er det inn handle, betale og gå igjen sånn er det bare.

 

Så var det hjem spise litt mat over en kopp kaffe leste noen blogger, da var dagen i gang gikk meg en tur å da ringte venninnen min hun ønsket å ha noen å prate med så da var ikke jeg så vanskelig å spørre. Jeg var jo bare så vidt kommet meg ut døra så jeg gikk opp til henne, vi skravlet over en kopp kaffe gikk også opp og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte også. Så gikk jeg hjem og der har jeg vært siden er litt sliten i dag men ellers bra, nå skal jeg glo litt på tv og slappe av er god kvelden er kommet for da er det ikke så lenge til jeg kan finne senga. Det er noen timer til enda men nå kan alt gå i mitt tempo, trenger faktisk ikke gjøre noen ting.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja veldig godt og få unna det jeg liker minst men må først, så kan jeg gjøre som jeg vil etterpå for da er resten av dagen bare min. Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg