Dagen i dag var som alle andre dager sånn er det bare.

 

 

 

Var og handlet tidlig på morgenen som jeg pleier på mandager, og så var det bare å gå hjem igjen.

 

Ja det har vært psykisk helse dagen jeg har ikke vært med på den, jeg har holdt meg hjemme utenom den ene turen jeg gikk for å se etter tomflasker. Og sitte i parken alene og se på endene som fikk meg til å se hvordan livet mitt er blitt, men ikke ett menneske å se i parken sånn er det når det regner.

 

I dag har jeg følt på det å savne noen ja det gjør jeg hver dag, sånn er livet jeg skal klare meg jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld det skal jeg gjøre sammen med fjernsynet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du satt flotte ord på dine tanker her. Det er litt sårt å være alene, noen ganger kommer slike tanker! Tror det er viktig å tenke de jeg og skrive dem ned slik som dette.
      Du får en stor bamseklem fra meg <3

      1. Takk jeg måtte bare få det ut, hadde ingen å prate med når de tankene kom opp igjen så da skrev jeg dem her.
        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Takk for klemmen tok den i mot med begge hender.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det kan være sårt å være aleine ja, ingen tvil om det! Jeg er inne i en dårlig periode nå….. men – det ordner seg igjen det! Og det hjelper å skrive det på blogg om man ikke har noen å si det til! Her kommer uansett en stor klem til deg <3

      1. Ja det er vondt og ikke ha noen du føler du kan prate om det med, og sånn har det vært noen dager nå så jeg skrev det her på bloggen bare for å få det ut. Vondt og lese at du ikke har det så bra nå, håper det går fort bedre for deg igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg