Dagen i dag travel men fin.

 

 

 

Startet dagen med å lese noen blogger og i samme slengen så spiste jeg frokost, hadde også en kaffe kopp ved min side det er en kjempe fin start på dagen. Fikk svar på de prøvene som de hadde tatt av den utveksten jeg hadde på foten og det var ikke noe farlig i den, så det feiret jeg med en kule is på bymisjonens kafe jeg tok to kuler med sorbe is med smak av jordbær og appelsin det var kjempegodt tok det i beger da.

 

Og så har jeg undersøkt NRK tv.no, der fant jeg en del jeg vil se i løpet av sommeren, for da blir det ikke så kjedelig med disse reprisene overalt på de forskjellige tv kanalene vi har.

 

Nå sitter jeg og venter på sommerhytta i kveld blir spennende å se hvem som vinner gullhammeren i konkurranse i kveld, er jo noen som ikke har noen men nå har de virkelig muligheten til å få en i kveld og tvillingene har jo en tendens og vinne disse konkurransene utenom og fått mange fine premier og i kveld så er det en gull hammer som er premien der.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Takk og lov at prøvene var bra!
      Skjønner at det var deilig ute med is – det smaker.
      Spennende på sommerhytta nå i kveld. Gleder meg.
      Og klem kommer susende fra meg <3

      1. Ja det var kjempebra at de prøvene var fine. Jeg spiste den på vei hjem da for da ble den 5 kroner billigere, og da sparte jeg noen kroner.
        Ja sommerhytta blir veldig spennende jeg gleder meg med å se på nå så det tok lang tid å skrive denne kommentaren.

        Ønsker deg fortsatt en riktig god klem.

        En kjemp klem fra meg til deg.

    2. Viafree kan du også sjekke ut. Og dersom du har tvboks fra Get/Telia eller Canal Digital/Telenor er det lett å bytte kanaler uten å betale ekstra. De benytter poeng begge to, og du står fritt til å bytte kanaler innenfor de poengene du har i abonnementet😊

        1. Så bra😊 Da har du nok 50 poeng inkludert som du kan bruke å bytte mellom kanaler. Viaplay kan du velge for 40 poeng og når du vil ha noe annet kan du velge bort Viaplay og velge f.eks HBO etc. Du kan logge deg inn fra pc eller mobil og bytte kanaler så ofte du ønsker😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg