Dagen i dag startet med fint vær og det ble det i hele dag.

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg leste mine faste blogger, spiste litt frokost med kaffe til det er noe jeg må gjøre hver dag. Så ble det å svare på noen kommentarer på min egen blogg, det er kjempefint vær som har preget dagen, jeg var ute på en kjempefin tur fikk veldig lyst til å hive meg i elva og bade ikke noe verre enn det.

 

Så ringte venninnen min så jeg tok en tur opptil henne, var noen små ting hun trengte i butikken. Vi ble sittende å skravle over en kopp kaffe det er noe som alltid er like koselig, bare det å skravle om alt og ingenting ja bare ta det med ro å være seg selv slik jeg er i dag det er det beste.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg