Dagen i dag startet med en fart for vi måtte til veterinæren.

 

 

 

 

 

Han lille Elvis var med på en tidlig morgentur og alt virket greit, men så gikk vi en tur på formiddagen og da var det ting som ikke stemte med han. Så gikk vi innom ei venninne av meg tok en kopp kaffe og skravlet litt, og da jeg gikk i butikken for henne så ringte jeg veterinæren og fikk time klokken 15.45 i dag.

 

 

 

Han hadde fått hjertesvikt så jeg fikk beskjed at ut fra han alder så var det best at han fikk slippe, så han måtte dessverre avlives i dag klokken 16.00 sårt men jeg ville ikke plage han noe mer.

 

Jeg ville la han få ro nå med lungene full av vann og bilyd på hjertet som lå på 6 å skalaen går fra en til seks, det er utrolig vondt å måtte gjøre det men nå slipper han og plages mer.

 

Da lurer jeg på hva jeg skal gjøre for det er utrolig vondt, jeg sitter her og gråter og skriver dette men når det først skulle gå så galt så syntes jeg at dere som leser bloggen min må få vite om dette for Elvis har jo vært med i bloggen han også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Dette var vondt og trist å lese. Men den store trøsten må være at Elvis har hatt et godt liv hos de beste eiere. Ta vare på alle de gode minnene. Vi sender deg en god klem fra oss alle på hundehotellet. Det gjør så ufattelig vondt å miste sin beste venn, men Elvis har det godt der han er nå. Og du gjorde det rette for han i dag ❤️

      1. Jeg skal ta vare på alle de gode minnene av han lille gullgutten Elvisen min. Jeg veit at jeg gjorde det rette for jeg ville ikke at han skulle slite mer for det så jeg at han gjorde, var jo ikke normalt at han ikke skulle klare å gå mer enn i tre minutter før han måtte opp på armen.
        Tusen takk for den gode klemmen fra dere alle på hundehotellet.

    2. Huff så kjempetrist 🙁 Føler virkelig med deg <3 <3 <3 Det er jo så fælt å miste et kjært og elsket kjæledyr som man elsker høyt, men å elske et dyr så vet man at man ikke skal la dyret lide slik du gjorde i dag <3 <3 <3 Det er å la et dyr slippe å lide er å elske dyret <3

      Varme tanker og klemmer til deg <3 🙁

      1. Ja man skal ikke la dem lide unødvendig, ja han er/var høyt elsket av meg og det viste han selv også for jeg sa det til ham hver dag. Dette hørtes sikkert dumt ut men jeg sa det uansett.

        Tusen takk for en fin og varm kommentar.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Åh nei så trist Aud Marit 😭😭 Nå gråter jeg med deg. Din beste venn!
      Men du gjorde det rette nå når dette skjedde. Å tenk så godt han har hatt det med deg, du ga ham et godt liv 💙

      Opplevde det samme med vår hund for et par år siden. Var 14 år, fikk akutt hjertesvikt. Så jeg føler så med deg.
      Jeg har jo katten da, jeg må ha et dyr i livet mitt, enorm trøst og kos.

      Gooood klem fra meg 🤗
      Må Elvisgutten hvile i fred 🌹

      1. Ja jeg hadde bestemt meg for å la han lide minst mulig, for jeg var så utrolig glad i han og da skal man lette alle smerter for han.

        Takk for klemmen, sender klem til deg og pus.

    4. Å nei! Så trist å lese dette! Vet hvor glad du var i Elvis ❤️ Det er vondt å gi slipp, det vet jeg alt om. Føler med deg 😰

      1. Ja dette gjorde og gjør veldig vondt, nå har han ikke vondt lenger. Det er veldig tomt og rart når man ikke har han lenger, hva skal jeg gjøre nå da? Hadde jo en som var virkelig for deg, en god tur kamerat og kjempe venn. Nå har jeg ingen igjen i huset her annet enn bare meg.

        Klem fra meg til deg.

    5. Hei Aud-Marit,

      Dette gjorde meg vondt å lese <3 Fine Elvis som var så glad og lett på beina. Er glad jeg møtte dere i fjor vinter og fikk hilst på han igjen. Det gjorde godt og jeg vet at han hadde et så fint liv sammen med deg og moren din. Evig takknemlig for at jeg valgte dere som hans nye hjem når vi ikke lenger kunne ha han.

      Vi måtte selv avlive vår kjære pus (som var Elvis sin bestevenn) for en uke siden så jeg kjenner på hva du går igjennom nå. Sender deg mange varme klemmer og en stor takk for at du var så god med Elvisen vår <3

      Mange klemmer fra Silje

      1. Ja han var en glad gutt helt til den siste dagen, det var ikke mye lett å ta den beslutningen på mandagen for en uke siden. Og etter at min mor ble veldig syk og døde i fjor så var han mitt liv fult og helt.

        Takk for en fin kommentar fra deg.

        Mange klemmer fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg