Dagen i dag som den virkelig har vært.

 

 

 

Greit at det er fredag og snart helg, helg for meg er helt vanlige dager. Så tilbake til dagen i dag jeg startet dagen med å lese noen blogger med en kopp kaffe i hånden, hadde også noe å bite i for det må jeg for og kunne ta de tablettene som jeg må ta om morgenen. Enda de ikke hjelper en dritt så må jeg jo ta dem, for legen mener at de skal hjelpe men det har de ikke gjort enda jeg har tatt dem i tre år hva er vitsen.

 

Jeg gikk jo morgenturen men det var ikke noen god tur for jeg hadde så utrolig smerter, men så tok jeg de smertestillende medisinene som jeg har foreskrevet de hjalp litt.

 

Så Elvis fikk en tur til i 11.00 tiden for da hadde de tatt toppen av smertene, da gikk jeg en tur opp til ei venninne av meg tok en kopp kaffe med henne og skravlet litt. Så tok jeg en tur i butikken for henne og så litt helge kos til meg selv også, og det var greit når jeg ikke brukte mer enn 300 kroner for jeg har ikke brukt to ukers matbudsjett.

 

Ellers så har jeg ligget mye på sofaen og slappet av for den vonde  halsen og feberen kommer og går, nå håper jeg at jeg snart er frisk igjen for dette gidder jeg ikke mer.

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget og hører på nyhetene i samme slengen, skal også se på tv resten av kvelden er jo ikke så mye annet å foreta seg på en fredagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
      1. Nja sånn passe fin var gårsdagen, det er koselig å høre.

        Ønsker deg og dine en fin helg også og håper dere hadde en fin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Ja dag sånn passe i går, den har vært noe bedre i dag så det går framover og det er bra.

        Ønsker deg og dine en god helg.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg