Dagen i dag, sol og regn mørke skyer henger over Kongsberg.

 

 

 

I dag så våknet jeg til regnvær men været stopper ikke meg, så jeg gikk meg en liten tur ut men da jeg gikk ut av døra så ringte venninna mi. Hun lurte på om jeg hadde lyst på vafler og kaffe, ja det sier jeg da ikke nei til for ellers så hadde jeg jo vært den som hadde sittet helt alene fram til tirsdag. Hun lurte på om jeg ville handle for henne, det er noe jeg gjør av en selvfølge og da jeg kom ned igjen fra butikken så gikk jeg hjem igjen via byen.

 

Jeg sier bare herregud er folk redde for å ikke overleve fram til tirsdagen når køene på polet er så lang at de som sto bakerst i den køen ikke fikk handlet før de stengte i dag, å da måtte de gå hjem uten det de skulle ha så jeg sier bare haha for da er det i allefall noen barn som slipper å se foreldrene fulle denne 17 mai. Det er nok noen som aldri har opplevd det, men godt for dem mener jeg da selv om de sikkert må oppleve sure foreldre på 17.mai.

 

Og så har du de som handler mann over hode til to dager som det er stengt i butikkene ja søndag pleier det jo å være stengt, men dør de  om de mangler noe til 17.mai søndags åpne butikker er også oppe på 17.mai så de får jo handlet da også. Jeg lurer på hvor mange som handler så mye at de må kaste mat, det er det verste jeg veit at folk kaster så mye mat. Det er faktisk noen som ikke har råd til å kjøpe festmat og heller ikke vanlig mat til 17.mai, jeg er selv en av de som ikke får gjort det men jeg skal ikke klage for jeg er jo vant til det.

 

Nå skal jeg bare slappe av og se på flimre kassa eller tv som det også kalles, i dag så er det i allefall noe å se på som kompani Lauritsen og mye annet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg