Dagen i dag, om alt og ingenting.

 

 

I dag så har jeg ikke gjort så mye, jo jeg var og handlet på morgenen i dag. Så var det bare å ta dagen som den  kommer, det er godt med slike dager som dette men det er også blitt lagt planer for morgendagen.

 

Dette bildet som jeg la ut i går er ett bilde jeg ser på akkurat nå, det er ett bilde jeg faktisk blir glad av å se på veit ikke helt hvorfor men sånn er det bare.

 

Jeg var også å handlet for venninnen min i dag, vi satt også og pratet om løst og fast og om alt og ingenting det syntes jeg er så godt. Og i dag så fortalte hun  at hun setter veldig pris på meg og det jeg gjør for henne, det er faktisk godt og høre av henne for jeg setter også veldig pris på å kunne gjøre noe for andre som gjør dagen lettere for henne.

 

I dag fikk jeg to pakker i posten bilder kommer senere, jeg setter utrolig pris på å få noe annet i posten enn regninger og reklame. Reklamen gjør at jeg ser at jeg har mindre enn alle andre, jeg overser den reklamen fullstendig og så har du disse hersjens regningene som gjør ting enda verre mer skal jeg ikke si om det.

 

I morgen skal jeg bruke dagen til å ta bilder til bloggen, ja dere som vil se får vente å se til innleggene kommer ja for det blir ikke ett innlegg ut av det.

 

PS: Jeg klarte å nå målet som jeg hadde satt meg for forrige uke, ja så målet var ikke så høyt jeg har satt meg ett nytt mål og det er å slå forrige ukes sidevisninger denne uka da må jeg stå på og komme med flere innlegg pr dag.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Dagen har vært kjempefin. Ja en av de pakkene var fra deg og jeg ble kjempeglad har allerede sett i boken, fant to ting jeg har lyst til og prøve meg på. Garnet driver jeg og tenker hva jeg skal strikke for noe av det er jo yndlingsfargene mine , jeg skal skrive ett innlegg om det i morgen nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg lar være og begynne med noe som helst. Da hadde det nok blitt mye kluss og ball så jeg venter til i morgen med det, fikk en telefon i posten som tar gode bilder så nå skal det bli andre boller når det gjelder bilder på bloggen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld her skal det nytes til det fulle.

        Klem fra meg til deg.

    1. Godt at du har hatt en fin dag og at veninnen din sier til deg at hun setter pris på deg og det du gjør for henne..Det gjør godt i sjelen å høre det.Synes bildet ditt var fint er ordentlig gla bilde.Håper dagen i dag blir like fin.🌻🌻🌻🌻

      1. Ja det gjorde veldig godt å høre de ordene i går, jeg setter også pris på å få lov og gjøre det for henne også.

        Ja det er ett bilde som jeg ble veldig fornøyd med, glad bilde.

        Dagen min blir sikkert fin. Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så kjekt med pakker, viser at folk bryr seg, ha en fin dag, her har vi fått en trist beskjed ang mann, skulle reist til Kreta fredag, men det ble avlyst, ja, dette livet er ikke lett, sorger og gleder🙄ha en fin dag, klem fra ei som er veldig lei seg♥️

      1. Ja det er veldig fint med pakker, skal ta bilder og legge ut i dag. Huff da er trist med mannen din, ikke så moro å måtte avlyse noe dere har gledet dere til veldig lenge. Håper det går bra med mannen din, livet er ikke enkelt det inneholder både sorger men også mye gleder. Ønsker deg en så god dag du kan ha midt oppe i alt. Trøste klem fra meg til deg og styrke klem til mannen din.

    3. Håper dagen din har vært fin. Bra du fikk pakker i posten som du kan hygge deg med!
      Bildet du viser her var nydelige farger sammen. Bli glad-farger dette, så herlig…
      Klem fra meg til deg.

      1. Dagen i dag har også vært fin. Ja det var kjempemoro å få pakker i posten kan både lukte godt og lese og titte i den fine håndarbeidsboka og finne noe å lage der, garnet skal jeg også lage noe av blir å strikke noe i sommer.

        Ja det er glad farger som er satt sammen på en fin måte, det bilde er rot i organiserte former er ett bilde å bli glad av.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg