Dagen i dag, og tanker om påsken.

 

 

 

I dag starter dagen med at jeg sto opp logget meg inn på nettbanken og betalte regninger, så gikk jeg for å handle det jeg trengte. Tok på meg dobbelt munnbind, spritet hendene mine og tok på meg gummi engangshansker for å være på den sikre siden. Det med dobbelt munnbind fikk jeg tips om av en annen blogger, det er hun som driver bloggen solliv en kjempekoselig blogg og blogger.

 

Så nå skal jeg ikke på butikken før på mandagen igjen for å handle det jeg trenger fram til over påske, skal ikke handle så mye annet enn det jeg pleier for jeg skal ikke ha noe storslått til påske for det har jeg ikke muligheten til.

 

Påsken skal jeg bare gjøre det jeg pleier, ikke noe ferie eller festing her hvorfor skal jeg det alene. Føler ikke for det, jeg skal bare slappe av i fem dager og skrive noen innlegg på bloggen da ikke så mye mer enn det.

 

Nå skal jeg se på tv å slappe av, nå så er det firestjerners middag det syntes det er ett koselig program. Når det er ferdig så blir det bare å se om det er noe jeg vil se på etterpå, har ikke peiling på hva som går på tv i dag/kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. God kveld! Bra du fikk handlet og gjort ting klart tidlig på mandagen. For det blir mer og mer styr utover i de få åpne butikkene.
      Takk for gode ord. Det var pent sagt! Ønsker deg en fin kveld og kos deg med TV. jeg slapper av her hjemme! Klem til deg…

      1. Ja det er lurt å bli ferdig med handlingen på mandagen så tidlig som mulig, skal handle igjen på mandag til uken igjen så er jeg ferdig til påske.

        Bare koselig var jo du som tipset meg om det og da syntes jeg det var rett og rimelig og nevne deg i innlegget, glemte link da jeg er skrudd sammen slik at da skriver jeg noen ekstra ord som jeg syntes passet. Å jeg liker bloggen din veldig godt og blir inspirert av den, ja for det er noen dager jeg ikke har noe lyst til å gå tur.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg