Dagen i dag og noen tanker og ønsker.

 

 

 

I dag så har det vært en fin dag med mye sol og det har faktisk vært varmt i dag, det virker som våren er kommet iallefall så er det dukket opp noen vårtegn her og der. Jeg er ikke så veldig glad i sommer og varme men jeg gleder meg for en gangs skyld, å skal nyte våren å sommeren skal faktisk nyte hver en ting som er gratis og så skal jeg samle tomflasker utover våren å sommeren. Skal være så gjerrig mot meg selv for jeg har bestemt meg for å spare til en ferie som jeg har drømt om, jeg har et stort ønske eller kanskje et mål for jeg ønsker meg en tur nordover. Jeg veit ikke om får det til i sommer, nei i disse corona tider så må man vel i karantene hvis vi kommer sørfra og nordover. Men neste sommer så håper jeg å ha nådd dette målet for nordover skal jeg, jeg bodde fem år av min barndom i Vardø har vært der for 18 år siden også men nå ønsker jeg meg tilbake. Men hvis det er noen som har andre tips om hvor man kan reise til så send meg gjerne en kommentar om hvor jeg kan jeg reise, alt blir tatt i mot med glede men husk jeg ønsker bare å reise i Norge for å utforske landet en bor i og hjelpe andre bygder og byers næringsliv se på alt Norge har å tilby.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg