Dagen i dag og litt om mine gjøremål.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen som jeg pleier med en kokende varm kopp kaffe, og så bar det i butikken og fikk handlet inn til denne uka. Så gikk jeg opp til venninnen min i dag var det jeg som ringte henne og ikke hun som ringte meg, jeg trengte faktisk noen å prate med og det er noe vi gjør nesten hver dag. Og så var jeg og handlet inn det hun trengte, er så godt å kunne gjøre noe for andre og å gjøre slike ting er noe jeg kan gjøre.

 

Så var jeg innom butikken igjen for å handle inn litt julemat med tilbehør så nå er det i hus også, så nå kan bare lørdagen og julaften bare komme godt det er 5 dager igjen da for det er nok ikke alle som er ferdig som det jeg er. Jeg er glad jeg er ferdig så nå kan jeg ta livet som det kommer fram til den store dagen kommer,  men det er jo barnas dag så jeg håper bare at alle barn i Norge får en fin jul og ikke for mye drikking i huset for det er det mye av i mange hjem i disse høytidsdagene som vi går i møte. Og mange barn blir redde av det det kan jeg skrive under på, har jo vært barn en gang jeg også og opplevd mitt i livet når det gjelder voksne og drikking jeg ble også redd av det.

 

Nå sitter jeg og slapper av med dette innlegget og tv, er nok en stund til før jeg finner senga for jeg er sykt trøtt og sliten i kveld.

 

 

Lag dere en fin kveld og riktig god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Fint du setter søkelys på det med voksnes bruk av alkohol i julen, og påvirkningen det har for barna. Det må vises hensyn! Lag deg en flott kveld og godt å hvile når man er sliten 🙂

      1. Ja jeg veit at det er mange barn og unge som gruer seg til jul av den grunnen at foreldrene drikker for mye i julen og alle andre helligdager, og det syntes jeg er veldig synd for jeg opplevde en del av det selv så ja det burde vises hensyn til barna på en slik dag som julaften men slik er det ikke alltid i enkelte familier.

        Kvelden har vært kjempefin til nå så da blir den det nok den resterende delen også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg