Dagen i dag og litt annet.

 

 

 

 

Dagen startet med at jeg gikk i butikken for å handle, ja ukeshandelen ble gjort klokken 07.00. For da er det lite folk i butikken og da er det lettere og handle det en skal betale og gå igjen, det ble kun det som sto på lista det var deilig. Og da jeg kom hjem så var det bare og legge mat i fryseren og i skap og skuffer, traktet meg en kanne kaffe tok meg en kopp med ny traktet kaffe og en røyk og leste blogger og koset meg med det.

 

En halvtime før vi skulle gå morgenturen så ringte ei venninne til meg, hun lurte på om jeg hadde tobakk så hun fikk rulle noen av meg. Men jeg ga henne halvparten av tobakken jeg hadde, skal få det igjen i morgen for da får hun inn trygda si. Det er godt å kunne hjelpe henne for det er ikke mye moro å sitte uten røyk det er noe jeg har gjort mye, hadde lite i helgen men det er jo bare og røyke mindre da.

 

Nå sitter jeg og hører på tv2 nyhetene, jeg sitter og venter på farmen kjendis litt spennende hvem som blir storbonde det blir kanskje Erik som blir det for det hadde jo han og Christer ble jo enig om det. Den avtalen hadde ikke blitt holdt hvis det var Erik som måtte forlate farmen i går, for det sa han i går kveld. Han er jo en sleiping den karen men det var ikke det jeg hadde tenkt å skrive om, for han er jammen en luring også og så sterk og flink til mye.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg