Dagen i dag og hva varme gjør med meg.

 

 

I dag tidlig så sto jeg opp litt senere enn det jeg pleier, for det var så varmt i natt at jeg hadde trøbbel med og få sove så det ble en utrolig lang natt. Og etter å ha tatt meg en lunken dusj så satte jeg meg ned og leste noen blogger med en kaffekopp og en røyk, så bar det ut på morgentur som besto av en tur ned til elva for og bade noe som til og med Elvis gjorde bade altså.

 

Eller så har det vært en avslappende dag nesten, jeg var jo også oppe hos ei venninne av meg og handlet for henne. Noe som jeg gjør med glede for da sitter vi og prater og drikker kaffe, både før og etter jeg har vært i butikken. Å da jeg var på vei hjem så oppdaget jeg at jeg hadde glemt og gi henne kortet og kvitteringene, så på ettermiddagen så gikk jeg opp igjen med det til henne.

 

 

Aud-Marit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg