Dagen i dag og hva som har foregått.

 

 

Dagen har jeg ikke gjort en drit, har bare gått en liten tur  for det ble ikke så langt for det er jo så glatt rundt omkring her.

 

Så ble det en del sport først  var det skiskyting så håndball, og så har det etter det vært NRK som har stått på her i huset.

 

Nå er det snart på tide å finne sengen snart.

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

Er ikke så mye spennende å skrive om i kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Gratulerer med morsdagen. Det er en dag som er sårt for mange mødre. I går hadde vi mye snø, og i dag plaska det ned. Speilholke ute. Koser meg inne og slapper av. Var ute med ungene i går og det var trivelig. Klem til deg fra meg.

      1. Takk og gratulere med morsdagen til deg også. Ja det en dag som er sår for mange. Jeg har sett at det har kommet mye snø nordpå, men med den hålken dere har nå så må du være forsiktig når du er ute og går.

        Jeg har også bare slappet av og sett på sport på tv.

        Så koselig at du var ute med ungene i går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg